LinkedIn profil

Izpopolnite svoj LinkedIn profil do potankosti!

Profil na omrežju LinkedIn je namenjen predstavitvi profesionalcev z najrazličnejših področij, ki se zavoljo profila nadejajo novih poslovnih priložnosti in izzivov. A da bi profil dobro služil, ni dovolj, da na njem zgolj naštejemo pretekle zaposlitve in nekaj svojih veščin. Če želimo biti opazni, je treba v LinkedIn profil vložiti nekaj več časa in ga oblikovati tako, da bomo izstopali, prav tako pa je potrebno redno skrbeti za posodobitve, ažurnost informacij in objavljanje novih zanimivosti.

Informacije, ki jih mora vsebovati LinkedIn profil

Pričnite z informacijami, ki se pokažejo v »glavi« vašega profila, torej poleg slike na vrhu strani. Običajno je tam vaš poklic, zadnja zaposlitev in podatek o vaši šoli ter državi, iz katere prihajate. Ste vedeli, da lahko to spremenite? Zapišite nekaj takšnega, ob čemer se bodo ljudje dejansko ustavili in si rekli, da ste nekaj posebnega in zanimivega. Predstavite se kreativno ter v glavo postavite pet vaših najpomembnejših ali zadnjih dosežkov, ki jih bodo gotovo prepričali.

Več informacij kot delite na svojem profilu, več ljudi si ga bo ogledalo – torej tudi več tistih, ki vam v bodoče lahko ponudijo delo ali sodelovanje. Zapišite prav vse vaše izkušnje, vse veščine, ne pozabite na volontersko delo in izobrazbo. Zabeležite tudi vse tečaje, licence, izobraževanja na seminarjih in kongresih. Spadajo na vaš profil tudi hobiji? Vsekakor! Hobiji pomenijo izkušnje na določenem področju, ki pridejo pri delu še kako prav.

Spletni tečaji

Pogosto opravljate spletne tečaje? Redno jih beležite v svoj LinkedIn profil.

Ko navajate podatke o sebi, jih zabeležite tako, da delujejo prodajno. Suhoparno nizanje izkušenj, kjer se postavljate, ni dovolj. Napišite jih tako, da jih bralec vidi kot pozitivne zase – v njih vidi, kje vse mu lahko koristite in pomagate.

Vizualna vsebina

Prvo pravilo je, da nikar ne imejte profila brez osebne slike. Fotografija lahko o vas veliko pove oziroma daje obiskovalcu vašega profila občutek, da dejansko bere podatke o konkretni osebi. Takoj ima občutek, da gre vsaj malo za osebni kontakt. Fotografija naj ne bo preveč sproščena (razen, če ste v kreativnih vodah, kjer je to običajno), prav tako pa naj ne bo preveč stroga. Ne bodite zgolj brezizrazen obraz v srajci in kravati, saj takšni ljudje nikogar ne pritegnejo. Najbolje je, da ste urejeni, vendar nasmejani.

Poleg osebne slike poskrbite tudi za sliko ozadja. Ta naj prikazuje vašo strast oziroma vaše področje dela.

Na svoj LinkedIn profil dodajte tudi čim ved drugih vizualnih vsebin, saj je prav to tisto, kar ga naredi zanimivega in opaznega. Fotografije in videe, ki jih posnamete med svojim delom ali o njem, velja s pridom uporabiti za lastno promocijo. Ustvarite si spletni portfolio, preko katerega bodo drugi hitro videli, kaj je vaše delo in kako dobro ga znate opravljati.

Povezave z LinkedIn strani

LinkedIn vam dovoljuje, da na svojem profilu vključite povezave, ki so lahko referenca za vaše delo. Napotite ljudi na članke, ki ste jih napisali, na projekte, pri katerih ste sodelovali, na svoj blog, na društvo in podobno. Takrat, ko sami iščete delo, vas vsakdo pobara po referencah in primerih vašega dela, in preko LinkedIn so lahko ljudem samodejno dostopni – tudi takrat, kadar oni iščejo vas.

Ustvarjanje poslovnih povezav

LinkedIn ni mreža, kjer bi skrbeli za svojo zasebnost in kjer bi v krog znancev spustili zgolj tiste, ki jih dejansko poznamo. Njegov namen je ustvarjanje poslovnih povezav, te pa se pogosto pokažejo v obliki ljudi, ki jih nismo še nikoli srečali. Med svoje povezave na LinkedIn torej sprejmite vse, ki se ponudijo, ter tudi sami iščite ljudi, s katerimi bi se lahko povezali na koristen način.

To ni platforma, kjer bi se počutili ogroženo, saj ne delite svoje zasebnosti! Izkoristite dejstvo, da je Slovenija majhna – preko LinkedIn lahko zgolj preko dveh ali treh povezav običajno pridete do vsakogar. To še ne pomeni, da boste dobili odlično službo ali izjemno delo, vsekakor pa poveča vaše možnosti.

Posted in Nasveti, Spletni marketing.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja